Duktiga Johanna

Överlevde sommarrean. Kul dag idag. Jag har varit riktigt duktig, om jag får säga det själv. Haha. Hittat en hel del saker jag själv vill införskaffa. Imorgon blir det en dataväska till mig själver tror jag, sett en dret snygg brun jag vill ha.

Fortsatte att vara duktig när jag kom hem, slängde ihop en gratäng á la Svärmor, men mixtrade lite med egna ingedienser, så hoppas bara dte blev gött nu. Matlåda med andra ord, det suger att göra iordning, men den här gick fort o sköter sig själv. Men självklart lyckades jag bränna mig, så har fått två snygga röda streck på fingret, det tackar jag för.

En inlines runda har jag hunnit med också, motvind hela vägen och herregud så jobbigt det blev. Men gjorde mig förtjänt av lite godis när jag kom hem tack vare motvinden, haha.

Nu ska jag sova.. Natti!



Sommaren 2006, bästa någonsin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0