Första dagen på nya jobbet

Idag började jag mitt nya jobb på ONOFF. Dagen har gått riktigt fort och det har varit jättekul. Massvis att lära, men det kommer efter att ha upprepats massvis med gånger. Har fått göra allt och lite till känns det som. Sålt massvis även om Patrik har pratat och jag har sålt. Sålde mest av alla om jag inte minns hel fel ;) haha. Fast det är ju egentligen Patrik. Vi var ett bra team tycker jag. Känns skönt att gå bredvid nu i början så man får se lite vad de har för teknik osv.
Är riktigt spänd inför min första "egna" dag som säljare, den är ju om 2 veckor.

Imorgon ska jag få gå bredvid någon annan. Längtar redan till jag börjar. Att aman jobbar hela dagen märks inte för tiden går så himlans fort.

Jag är supernöjd med mitt nya jobb, även om jag bara jobbat en dag. De viktiga "nybörjar" grejerna/koderna känns det som att jag har någorlunda koll på redan iallafall. Nu förstår man mer av utbildningen vi var på i onsdag.

Nu blire dusch, nyss tagt mig en Inlines runda. Även ringt och skällat lite på bredbandbolaget då våran hemtelefon varit urfunktion sne i fredags, men det är ju inget ovanligt iofs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0