Fotbolls frun

Trött som bara den släpade jag mig ur sängen och iväg till jobbet. Tiden bara rann iväg och helt plötsligt slutade jag.

Åkte bort och kollade på älsklingens fotoblls match. Lekte snäll och intresserad fotbolls fru. Haha vad elak jag är. Men det är kul att se min snygging springa runt o svettas. Då är han riktigt snygger, fast det är han ju alltid. Idag hade han lagkaptens armbandet, det hjälpte dem tyvärr inte då de förlorade. En trött och besviken man som kom av planen efteråt. Självklart hann jag med att gnälla lite i pause att det var kallt så jag fick mysa i hans tröja ;)


Min man i vitt i mitten

Nu är jag snäll och har låtit hann åka o spela fresbeegolf. Kände inte att jag orkar följa med eftersom jag fryser så. Tänkte vila lite nu. Ska jobba på andra jobbet ikväll eftersom ajg fortfarande inte lärt mig att säga nej. Lite små drygt då jag kände för att gå ut. Men det kommer ju fler helger..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0