Frisbeegolf

Jobbat mellan 11 - 15. Fort gick det även idag, även om det gick segt första två timmarna. Men inte så konstigt med tanke på det härliga vädret.

Åkte hem och slängde i mig en macka efter jobbet, sen ut till älsklingen och hans vänner på skutis där de spelade frisbeegolf. Gick en runda med dem, men fryslort som jag är tyckte ajg det var för kallt där ute. Tur jag inte tog med min badkläder somjag tänkte först.

Nu vaknas det mat, Älsklingen och Tobias står för dne i vanlig ordning, jag är så jäkla bortskämd på den fronten, men jag klagar inte heller. Hoppas det är klart snart, för jag är hungriiiig.

Eftersom det är final i fotbollen ikväll tänkte jag ta mig ut på en lång promenad eller ev. inlines runda sen. Fotbollen lockar mig inte speciellt mycket, förvånad?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0