Garderobsrensning

Nyss gått en lång skön promenad, känns mer än behövligt då träningen som sagt är lite si och så nu för tiden. Alltid lika kul att gå och töla med svärmor på "våran" runda också :)

Nu tänkte jag slänga min in i duschen och sen göra ett ryck i garderoberna så långt jag orkar. Sagt det allt för länge nu men aldrig kommit till skott. Ser ut som helvete i dem just nu, och förmodligen finns det en hel del som jag kan ge till bättre behövande så som små kusiner och dyl.

Vore rätt tråkigt att ha en sån garderob Carrie i SATC får i nya filmen ♥


Den är är inte ens i närheten av Carries, men sån här ordning vill jag också ha när jag är klar med mina, önskar mig själv lycka till :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0