Heldag på stan

Haft en underbar heldag på stan med tejerna. Plockade upp Emma o Jonna på förmiddagen och begav oss ned. Hann med lite shopping innan Johanna och hennes vän Mira dök upp.
Självklart til Waynes för att luncha, ruggigt god kycklingpasta. Anna och lilla söta Elsa kom och gjorde oss sällskap också. Efter blev det mer spring på stan. Fick lalla runt till älsk slutade jobbet så han kunde komma ned och lösa ut alla skor jag ville ha, stackarn! Men vad gör han inte för sin lilla fru ♥

 

Kom från stan med fyra par skor, två linnen och en tröj/jacka. Nöjd över mina köp är jag. Men åandra sidan ingen konst att köpa skor när tre par var från Emms jobb, shoedott ;P

 
De svarta är från skopunkten, blev likadana fast creme färgade, livlig fantasi jag vet! Sen ett par svarta tyg skor.
De bruna är från Scorett och jag är redan dökär i dem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0