Irritation

Kärring grillen blev det imorse. Hann med ett argt samtal till Tele2 innan då min mobil aldrig har något nät, vilket resulterar i att folk inte kan nå mig, som i morse. Förbannat irriterande!
Självklart var även våran jäkla hem telefon inte igång heller, tack bredbandsbolaget. Var inte alls längesen vi hade samma fel, något tröttsamt.

Stressa in i duschen efter frullen o iväg till jobbet. Lärt mig en hel del nytt idag, det är alltid kul.
Putsa upp kylskåp är mindre kul, men det ingår i mitt jobb. Snälla Samuel hjälpte mig massvis dock, Tack så hemskt mycket!

Tyvärr blev det ingen dataväska idag heller, får ta den imorgon. Smarta jag att kolla kontot innan, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0