Kärt återseende

Hämtade upp svärmor på kvällskvisten och åkte ut till skutis för en promenad i 7,5km spåret. Herrejävlar vad jag fick känna av träningsverken sen i går i både lår och rumpa. Men det var rktigt gött. Även om jag kan gå det spåret i sömnen så är det verkligen aldrig tröttsamt. Extra plus att det är så nära dit ut också :)

Blev ett kärt återssende också då jag upptäckte i morse att min plattång låg kvar hemma hos dem sne i helgen. Fått använda den gamla, och insett att den inte alls vait så bra som jag trott, absolut inga fel, me inte som den lilla braiga. Så nu känner jag mig hel igen. Haha!



Nu är det tidigare i säng idag än i går, alltså typ omgående..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0