Långledighet

Åh vad skönt! Jag är ledig fre-tis. Ska enbart befinna mig ute på skutis i solen, eftersom det är lovat 30 grader i helgen. Äntligen är det min tur att vara ute i solen. Gått och varit avis på alla som är/varit lediga och kunnat lega ute o göttat sig, medan jag knappt sett solen alls. Så där ute kommer jag befinna mig hela helgen iallafall. Ska försöka hinna med att göra nånting vettigt. Sandra och Emma kommer ju hem, så en utgång är nog att tänka på. Iaf. uteservering..
Får passa på att njuta av ledigheten så mycket det bara går, ska bli brunis nu. Har ju inte allt för mycket lediga dagar i sommar så.


Vore inte fel som vi bodde vid havet istället för Vänern, typ som här i Marocko.. Drömmer mig tillbaka dit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0