Lördags kvällen

Åkte hem till Karin igår kväll där johanna och johanna befann sig. Svettigt värre, hiss helvetet var trasig och hon bor på åttonde våningen, tack ohc hej! Satt och drack o töla på hennes balkong. Amanda kom och joinade oss. Tillslut var det dags att bege sig in till stan, slängde mig på cykeln medans latisarna tog taxi :P haha
Mötte upp Emma i stan och skulle säta oss på uteservering, men nej blev in på ankan. Herregud så varmt det var där inne, vi tog oss tll baren och sen ut på deras balkong där vi satt den lilla stund vi va där.

Mötte massa folk utanför när vi kom ut. Nån timme senare fick jag äntligen loss min cykel, tack Mattias, och cykla hem. Halvvägs hem kommer det en kille i kallingar springandes med en securitas bil efter sig och moonar.. trodde jag skulle trilla av cykeln av skratt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0