Myrorna

Nej jag har inte kommit till sängs ännu. Jag är rätt dålig på att lyssna på mig själv. Vill verkligen ha det som förr, kunna somna vid 22 - 23 utan problem, vakna vid 08 och vara gör pigg. Vakna vid 08 gör jag visserligen, men inte längre lika pigg :P

Hursomhelst, ko på att ajg gjorde ett riktigt fynd idag på Myrornas barnavd, OM jag nu bara tar mig i kragen och ber mormor eller sara hjälpa mig att sy om den. Nämligen en jeans jacka. Så nu är det bara det här med att den ska göras om så kan jag börja använda den sen.
Är ledig rätt mycket nästa vecka, så hopps på att sara kan offra en stund och hjälpa mig med alla mina saker som bara ligger.

Förövrigt är jag ganska sugen på en egen symaskin, bara det att jag tycker det är så jävla tråkigt. Menom resultatet blir bra så kanske dte blir kul. Har ju faktiskt en riktigt bra lärare i mormor. Det tåls att tänka på..

NU ska jag faktiskt sova, blir ingen bok nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0