Nervös

wiiehoo, fan så skönt dte var att träna förut. Bajj töligt att jag jobba så mycket att jag inte hinner träna alls mycket i sommar. Men får passa på de få gångerna jag akn nu, oavsett vädret! rodde jag skule spy inne på spinningen, och coren var bara kramp. Men som sagt jäkligt nöjd nu.

varit upp till älsklingens farmor en sväng nu å kvällen, fikat o haft det trevligt.
Nu är det dags att krypa ned i sängen, ska "plugga" lite på tv-aparater. Fick med ett häfte hem från jobbe igår då jag inte känner mig så där gör hajj på tv. Eftersom våran sommarrea börjar imorgon kan det vaa bra om jag kan nånting iallafall. Är riktigt nervös inför i morgon att det ska bli kortslutning i huvet och att kunderna ska ställa massa frågor jag inte kan svara på. Men tacka vet jag min fina skylt Ny på jobbet, den är mig riktigt trogen ska jag säga er. Haha!

Äntligen fått över alla korten från min gamla dator också. Bara sisådär 6 månader sen den kraschade helt typ. men nu är jag lycklig över det, och ska ofra en dag att gå igenom alla snart.

Men nu ska jag fixa iordnign matlådan tills imorgon sne "plugga".

God Natt!



Only five years ago! :P


Kommentarer
Postat av: pampilampi

Den där bilden kommer jag ihåg :D Det var emma som tog den hemma hos far din i sthlm :D





hihi minnen

2008-06-17 @ 22:27:34
URL: http://pampp.blogg.se/
Postat av: Johanna

så sant så, skojja inte :D Det var en fin helg med Christina Aguilera!

2008-06-17 @ 23:38:53
URL: http://johannadali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0