Ny bil

Efter en god måltid hos mormor tog vi tag i det här med bil letandet. Åkte till massvis med olika firmor men kom inte överrens om nått vi gillade, eller vi hittade hel enkelt ingenting. Tills vi kom ut till Helmia och säljaren kollade upp alla olika mjliga bilar. Vi är ju båda två sugna på endra Audi A4 eller Volvo V50. Hittade en volvo vi fastnade för båda två. Men nu lutar det åt att vi är så "dumma" att vi skaffar oss en splitter ny så vi får den som vi vill ha den. Ska försöka bestämma oss innan torsdag iallafall.
Jag vet ju redan hur jag vill ha det då jag tycker bilen är precis som jag vill ha den.. Men det är ju inte bara att köpa heller. Alla för- och nackdelar ska övervägas och det ska göras saker hit och dit. Men ska bli spännande att se vad vi beslutar oss för, för en bil till behöver vi nu när älsklingens gått sönder.



Nånting i den här stilen utseendemässigt har vi tnkt oss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0