Tankspridd eller vad?

Åkte till biltema när jag kom hem från stan, skulle fixa däckskumm till bilen. Och visst det gjorde jag. Gick in och skrev i datorn coh kolla vart det skulle finnas. tar en burk, går till kassan säger att hon kan slänga kvittot och går ut.
WHAT THE FUCK? Tyckte jag hade lite grejer i händerna, mobiljäveln! Rusar till bilen, nää ingen mobil där. Springer in och har på den minuten hunnit blivit helt svett av rädsla. Kommer in och där står det två änglar till killar och väntar med mobilen vid datorn. "Vi tänkte vi står här en stund ifall att nån skulle komma på den." Tack så hemskt mycket! Trodde inte det fanns ärliga snäla människor längre, men tydligen har jag fel och det känns underbart just idag.

Hade gjort jävligt ont i mig att ha blivit av med mobilen pga däckskumm! Det hade varit en typiskt johanna sak. Jag förlägger saker överallt nu för tiden, gjorde jag aldrig förr. Alltid varit noga med mobil, nycklar och plånbok, men inte nu. Skärpning på den fronten också!

Tillsaken hör att jag höll på att krocka när jag skulle av påkörningsfilen och ut på motorvägen på väg hem sen. Bilhelvetet som låg i min döda vinkel vägrade byta fil när jag väl upptäckt honom. IDIOT! Jag ska nog helt enkelt hålla mig till min cykel innan det händer en värre olycka.. pepar peppar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0