Tisdags fika

Åkte ned till stan och mötte upp Johanna, Jonna, Anna o hennes lilla Elsa. Vilken söt bebis. Kunde knappt hålla ögonen ifrån henne. Och se Anna som mamma var verkligen en fin syn :) Så kul!
Blev en massa tölande, tiden bara rann iväg och helt plötsligt hade vi suttit där i nästan tre timmar. Tiden går så fort när man fikar, förstr inte. haha!

Tog oss en snabb runda på stan. Lite mer shopping iform av en kjol och lite mer underkläder i matchning till varandra. Kommer inte på vad man säger :P

Satte mig på bussen, oh ja, jag skrev bussen, med Johanna. Åkte bort till Annicka och hämtade min cykel och mina shoppingpåsar. Hanns med lite gos med kissen som alltid och sne var det ut i det helvetes vädret som varit idag, med andra ord stormen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0