Uteservering i regnet

Vi bestämt oss för att åka ned och sätta oss å en uteservering med dreas vän o käka, dricka o töla lite. Och visst blev det så. På väg ned började det små regna men vi cyklade ändå. När vi kom ned och hade fått in maten börjae det vräka ned i stället. Men det var ändå rätt mysigt för en gångs skull på arena, men deras värme lampor och massa folk. Skit personal, eller vissa, men de har ändå bland stans godaste mat.
När regnet lev olidligt gick vi istället in till score och tog några parti biljard. Sjävlklart vann jag.. iallafall över älsklingen. Cykelturen hem i regnet var också rätt mysig.


Även i Grekland dängde jag älsklingen i biljard :P

Nu ska jag snart sova. Ligger redan i sängen med datorn i knät. Jobb som gäller i morgon, och eftersom jag har så svårt för att säga nej så ska jag iväg till andra jobbet på kvällen. Men kan va skönt eftersom jag ändå inte hade något direkt planerat. 

Kommentarer
Postat av: pamp

Alltså jag är ju helt förvirrad. Jag vet att jag aldrig ringde igår... det ända jag kan skylla på är min glömskhet och stress :P Hoppas ni hade en trevlig kväll! puss

2008-06-28 @ 11:18:19
URL: http://pampp.blogg.se/
Postat av: Johanna

Pamp: dte är lugnt vännen. Vi blev inte så länge ändå iom att jag jobbat idag :) Men det var trevligt. Vi höres på måndag! Puss

2008-06-28 @ 17:28:42
URL: http://johannadali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0