Vilken dag

Den började bra, promenad som ledde till skavsår. Nej jag lär mig aldrig att knyta de där jäkla skorna. Frukosten serverad och skjortan struken. Nej nu ljög jag, ingen skjorta struken här inte. Men tack svärmor för promenad sällskapet och frullen iallafall :P Hon är jävligt bra på att skämma bort folk den människan, men jag klagar inte :)

Iväg till jobbet och massa fölk. Jorden trevligaste kund kom in, fick dra över på min lunch. Stressade hem för att slänga i mig maten jag hade glömt, och snabbt tillbaka. Kul, ända tills det blev mindre roligt. Slutade dagen med en kund som kom in fem minuter innan stängning. Jag som bara ville hem och duscha för att åka på roligheter.
Summa av dagen på jobbet, inge vidare. Men i morgon är det nya friska tag..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0