Vilket väder

Vilket väder det varit idag. Imorse innan jag klev ur sängen hade det tydligen regnat. Tur att jag inte var vaken då, hade fått rå ångest. Dok väckte älsklingen mig så snällt med att säga att det inte fanns nån sol alls, bara moln.
Bullshit sa jag, sängde på mig bikinin och åkte hem till svärmor för att slippa åka till skutis själv. Så där har jag legat på "mitt" sköna täcke med svärmor och en väninna till henne som sällskap. (åh vad fult det lät :P) Älsklingen svek mig ju och ville inte åka ut när det var så "dåligt" väder.
Rännt fram och tillbaka från trädgården till altan och tillbaka. Blev nästan lite för varmt och vi alla 3 ångrade oss att vi inte var ute på skutis, men ingen orkade heller åka dit. När dte kom ett moln passade jag på att njuta till fullo, ligga i en trädgård iprincip helt vindstilla är inte att rekomendera en sån här dag..

Älsklingen ringde och efterlyste mig nu på kvällen, maten stod färdig på bordet och det vaknades fotboll. Tack för maten men nej tack till fotbollen.
Ska slänga mig i duschen nu, sen endra cykla hem till Karin eller åka direkt in till stan och möta upp Emma och Malin. Längesen ajg såg dem båda så det vore riktigt kul, får se. avnjuter iallafall en iskall cider just nu..



Sötisen joinade mig en liten sväng..


Kommentarer
Postat av: pamp

Jag har ett litet vagt minne av att du påpeka igår att jag aldrig skickar bilder till dig Johanna Dali!



Å det håller jag med om till viss del, men nu har jag en orsak varför jag inte kan skicka. Jag har glömt sladden hos Hugo.





Så nu vet du varför :) Men jag kan få dina från gårdagen i förväg va ;) hihi ses imorgon. puss

2008-06-08 @ 21:53:30
URL: http://pampp.blogg.se/
Postat av: Johanna

Pamp: Men åh typiskt :P haha, får ta dem när du får tag i den då.

Okej, denna gången är det ett giltligt skäl till varför också.. ;) Absolut får du mina innan! Puss

2008-06-08 @ 22:58:06
URL: http://johannadali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0