Visa 2

Måndag idag - Ny vecka!

Satt så fint i går kväll och fixade kort på kort till mitt Visa som banken så fint vill kalla det, och när det väl var klart läser jag om ett nytt visa kort de kommit med. Visa 2, och hey det konceptet gillade jag verkligen. Mindre årsavgift för oss som alltid handlar med kortet iprincip. 12 avgiftsfria uttag i automat per år, däreftr 10kr/uttag. Men jag som verkligen aldrig tar ut pengar nappade ju direkt.
Så ned till banken på dagen för att fixa med det. Dock riktigt otrevlg gubbe jag fick prata med, eftersom jag ville att mitt kort på kort skulle följa med till detta. Vi får se hur han löste det hela. Hursomhelst behövde jag ändå ett nytt visakort då min magnetsremsa inte fungerar längre, och det har en tendens att irritera folk är jag ska handla med det. Kan inte förstå varför? ;P

Pissväder har dte varit idag, eller på sättochvis rätt gött. Mysigt när det verkligen vräker ned regn.

In en snabbis på mitt gamla jobb för att tömma ur skåpet och lite så där. Hann med en pratstund med  Nicole också, inte setts en enda gång sen ajg slutade, ändå bor vi i samma stad, skandal! Men nu är jag ett avslutat kapitel där. Ville ju vara kvar extra, men som det ser ut i sommar blir det inte så.. vill vara ledig det lilla jag kan. I höst får vi däremot se, beroende på hur mycket jag ska jobba på ONOFF då da..

Var till svärmor en sväng o gosade med kisse och fick mig lite mat. Trodde älsklingen skulle komma bort och fixa punkteringen på min bil, men icke. Tack snälla mamma att jag får låna eran bil, lite drygt att cykla i det här vädret.

Lärde mig en sak idag också, vattenplaning är inte att leka med. Jag som bara skrattat åt mamma när hon bett mig ta det lugnt när det regnar, fick idag känna på hur det känns. Höll på att gira in i mitträcket på motorvägen, men lyckades på nått konstigt vis hålla bilen rakt, tur det då bilen är såld och ska överlåtas i veckan.
Kan ju säga att jag inte var så där gör cool resterande av motorvägen. Måste verkligen skärpa mig i trafiken!

Moves och Pump har jag hunnit med nu på kvällen också. Sjukt skönt. Som sagt tränar allt för sällan numera. Movesen är ju så jäkla kul, även om man virrar bort sig hela tiden, men inte varit på den på 2-3 mån och den är ju en ny dans nu. Tur jag har Malin att skratta med!
Pumpen däremot var riktigt jobbig, nytt program även där. Ganska likt det gamla, men mycket jobbigare. Lär ha jordens träningsverk i morgon om jag känner mig rätt, ändå tog jag inte så mycket på stången som jag brukar. Den som lever får se.

Nu ska jag krypa ned i sängen med min bok snart faktiskt, vill komma nånvart i den för den är faktiskt bra. Får aldrig tid att läsa bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0