Blekfisar

Ganska nyss kommit hem från Svärmor och Peter. Det var riktigt mumma med mat, och självklart lite godis. Kände yvärr att jag inte var på min sociala topp, då min förkylning ville göra sig påmind. Tråkigt!
Sophie och Ida var där också, trevligt. Sophie som spenderat en tid i Thailandet var brun som bara den, vilket reulterade i att vi övriga 5 såg ut som riktiga blekfisar. Och jag som ändå tyckte jag är lite brun nu, men nehe.
Det kom även två vänner till A & P och gjorde oss sällskap. Singing Bee var på, och det kommenterades rätt friskt, men kul är det. Så ska det låta direkt efter, även det undrhållande.
Alltid lika trevligt att åka hem till dem på middag..

image395
Ungefär så här mycket skillnad var det på Sophie och oss andra, eller iaf. äslklingen :P

Nu sitter jag och inbillar mig att om jag dricker en cider så blir jag frisk, men känner inte ens smaken på den. Jag som ville smaka om den var god, men nja säger jag nu. Imorgon kanske den är det :P

Tänkte åka iväg och umgås med Fia och käre Kusin Ida, det var på tok för längesen, även om jag och Ida får umgås hela dagen hos moster imorgon. Men fan i brist på anat åker jag nog dit nu och lägger mig i fias soffa.

Tack för en riktigt låååång långfredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0