Bra sömnmedel

- Hockey!

Tror inte ens matchen hann börja innan jag somnade. men ajg såg iallafall alla färjestads mål, det var väll bra av mig? :) Finns nog ingen som är mindre sport intresserad än jag. Fast måste ändå erkänna att i slutspelen kan ajg offra mig att se en match eller två.

Inte varit utan för dörren mer än 1 gång idag då jag offrade mig att gå och boka grovtväten så jag kan slänga in mattorna i morgon. Inte direkt vari väder för att vara ute heller.
Tänkte åka till mormor och säga hej då till brorsan, men förmodade att han redan åkt så det blidde inget.

Nu är det snart Gone in 60 second, men för min del får det nog bli 100 höjdare faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0