Broderligt besök

Igår kom tydligen min bror hit till stan. Fan vad skönt dte är när det är sånna här speciella saker som påsk och jul osv så han kommer hit. det är riktigt kul och uppskattat. Att  ingen viste om det gjorde det roligare. Mamma blev nog väldigt förvånad när han ringde :P

Ska snart dra mig ur sängen och sluta tycka synd om mig själv. Bege mig till mormor och få dem att tycka synd om mig. Speciellt mammi ;) Måste ju ut och provköra pappas nya bil brorsan hade hit också. Dock förstår jag inte att pappa lånar ut den.. igen. Kanske bli ytterligare en ny? haha, nej då.. det var ju en olyckshändelse.

Roligare än så här blir det inte för nuet. Nyss sett Pocahontas, och då slog det mig att när jag var liten hade jag sängkläder med Pocahontas och John på. Alltid när jag la mig då kände jag mig trygg ifall det skulle hända mig nått, för då skulle de två hoppa ur täcket och rädda mig. Ojoj, man hade lite annorlunda fantasier som liten. Hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0