Byta Gym?

Jag har gått i de tankarna en vecka nu. Trivs jättebra där jag tränar nu, verkligen. Dock är det för få pass som passar mig, då jag är en "pass människa" och ingen "gym människa". Eftersom jag jobbar som jag gör är det vissa veckor jag bara kan träna 2 ggr och det gör ont i mig :P Andra ställen erbjuder mer pass på eftermiddagarna än vad mitt gym gör. Fast åandra sidan, jag skulle iofs. kunna tänka mig att testa flera och andra pas än bara de två alternativen jag går på just nu, alltså spinn och Bodypump.. då kanske det blir bättre?
Men jag har ju en hel del månader kvar att tänka, är ju "fast" tills December. Vem vet, de kanske ändrar schemat tills dess.. jag vill ju verkligen vara kvar där jag är nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0