Fredag igen

Måndag och Fredag det är verkligen inga andra dagar känns det som. Tråkigt nog.

Äntligen riktig träning idag iform av spinning, skönt även om det inte var på topp. Blev lite på gående på löpbandet också, då jag inte alls kände för coren. Hann dock inte så mycket eftersom jag stötte på en arbetskollega jag hellre babbla med :P

Var till mormor och fick mig god mat och nybakta bullar. Snälla mormor gav mig en påse att ta med till jobbet, blev perfekt fika på rasten :) Tack!
De 4 -5 timmar jag jobbade idag gick rätt fort. Dock märktes det att hockeyn hade börjat då det från typ 18.30 var ganska dött. Skönt förövrigt att det blev vinst för Färjestads del idag :)

Väntar på att älsklingen ska ringa så jag kan hämta dem i stan snart, sen är det sov dags då jag börjar 07 till morgonen igen, alltså arbetshelg med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0