hektiska jobb

Var till Bergvik på förmiddagen med mammi för att leta nånting till de dära i Marocko. en vi fann inget så gav upp och åkte hem till dem och fixa mat istället. Mammis mat är den bästa, men inte så ofta man får dne längre ;P
Hjälpte henne och fixa och dola med the company innan det var dags att bege mig till jobbet.

Det första som möter mig i dörren där är kaos. Nej, men ungefär. Sjudom på jobbet är aldrig kul, och speciellt inte då det inte finns nån annan som kan hoppa in. Som tur var löste det sig. Men det är så typiskt. Lite stress och lite så sånt hit och dit ett tag blev det..
Jag och Ida kämpade bra hela dagen iallafall. Vi fick oss iallafall ett och annat gott skratt. Har väll aldrig klantat mig så mycket som idag, men så blir det ibland.

Nu ska jag läsa mina tidningar som har blivit ett måste varje vecka jag jobbar, alltså Sofis mode och Kropp & hälsa :P, sne är det dags för sängen.. jobbar en kort och skön dag i morgon, sen ska jag till mormor, finally passar det oss båda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0