Höckey

Var ned till Nian igår och tänkte se hockeyn. Det började bra med att vi faktiskt fick plats och mat. Trivsamt och bra ända tills det kommer ett pucko och satte sig mitt i vägen, men han fattade snabbt och flyttade sig. Första 17 minuterna hann vi se innan man riktigt hörde hur lampan i deras ena projektor gick sönder, självklart den vi satt vid. Bara varsegoda och ställa sig och försöka se nått på en av de andra skärmarna. I pausen beslutade vi oss för att gå nån annanstans, vilket visade sig vara lättare sgat än gjort. Så vi tog bilen och åkte till mitt kära jobb, dem kan man lita på. Fast det var en helt dle folk där också, men vi fick iallafall plats och dryck. Grabbarna fick sina öl och se hockeyn, så de var glada. Själv "hängde" jag i baren med Nicke. Var inte så där gör sugen på att se matchen :P

Men hur typiskt var det inte? Just dit vi gick, och just den projektorn. Blev lite hojtande precis när den la av, och det kan jag förstå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0