Kalla jävliga Torsdag

Fick mitt sista HM paket igår, innehållande mina två bikini topppar :) JIppie, är as nöjd med dem. Dock måste de sys in liute i banden, men det är ju inge större besvär. (säger jag som inte syr det ändå :P)

Sen var jag till mormor, skulle egentligen bara in och häls apå men åkte inte därifrån förens i natt. Kul att umgås med bror, och självklart mormor :) Vi får helt plötsligt så roliga disskutioner tillsammans. Kollade på Apollo 13 också, eller jag somnade som vanligt.. men ändå.

Provkörde pappas bil samtidigt som jag skjutsade Linda och Simon till Kickan där det var p-fets på G. Inte ett dugg avis att de satt där och pimpla i sig massa gött och jag fick kolla på. Så därför tog ajg och åkte därifrån. Fan vad skönt bilen gick.

Höll förövrigt på att blåsa bort i natt när jag åkte från mormor. Inte skönt alls.
Inte heller lika skönt när det kom ett fylla till pojkvän och slängde sig ned i sängen.. haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0