Långfredagen

Den här dagen har verkligen rätt namn, för den här dagen känns precis hur lång som helst.

Vi som tänkte ta en riktig sovmorgon idag vaknade vid 08 av att nån idiot frenetiskt ringde till älsklingens arbetstele. Och som vanligt kan inte jag somna om när jag väl vaknat. Så det var bara sätta på tv och försöka få tiden att gå. Tvingade upp älsklingen då också, som tydligen mår riktigt som han förtjänar idag. Stackaren!

Är arg för att jag inte är frisk heller, vilket innebär att hela min släkt är ute på skutis och går äggtrampen, medans ajg får sitta hemma för att inte bli sjukare. suger riktigt hårt. Jag som sett fram emot påskhelgen så jävla länge med alla festligheter och släkten osv, så går jag och blir sjuk. Mewn dte är ju iofs. bara idag jag missar promenaden :)

Väntar på att mamma ska ringa och säga att de är klara så jag kan åka till moster och umgås lite med dem innan det är dags att åka hem och svira om igen.
Ikväll är det middag hos svärmor och Peter som gäller. Ska bli lika trevligt som alla andra gånger :)

Nu ska jag se hur det går för mannen i huset som stått i duschen den senaste timmen. Tydliga tecken på bakfylla? Ja tack! Och han som älskar att reta mig dagen efter.
I morse som frågan som alltid: "Älskling, vi ska inte bli nykterister du och jag?"
Till svar fick han: "Haha, det trodde du.. kanske du men inte jag!"
Vi får väll se på söndag vem som är dne kaxige av oss då, förmodligen inte jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0