Ledighet med fullspäckat schema

Chefen ringde förrut och frågade om jag ville komma in extra i morgon. Men jag har faktiskt min lediga vecka nu, och så ska det förbli. Kan inte heller för dne delen, för ju mer jag är ledig dessto mer saker har jag att göra. Tänkt när jag var ledig jämt förr utm helgerna, det var nånting precis hela tiden.

Imorgon tänkte jag börja dagen med att åka och våldgästa svärmor och få mig frukost och gosa med min andra man och älskling, det var ju nån dag sedan nu. Älsklingen har fått för sig att han har äganderätt på alla bilder som tas på honom så för varje bild jag tar måste jag ge honom minst 50:- Blir med andra ord jäkligt dyrt för min del + att han vill ha retroaktivt för alla kort jag redan tagit. Shit, nån som vill låna mig nån mille? ;P Glömm, det är lika mycket min kisse nu. Kan knappt bärga mig tills på söndag så vi ska passa honom i flera dagar. Ska bli mys och få sova med honom igen!

image401

Tänkte hinna till bergvik och handla lite mat och ev shoppa något litet till mig själv, typiskt när lönen rullar in i morgon? Johanna i ett nötskal!
Älsklingen kommer hem efter lunch, och då hinns ingenting med för det är operation - ta ur skruvarna som gäller. Hoppas inte han får för ont utan han kan gå på benet som vanligt. Vill ju att han ska kunna börja spela fotboll och allt sånt som normalt igen. Tror han tycker det ska bli rätt skönt att få det gjort iallafall.

Sen är det hem och slänga in mattorna i groven, passa upp älsklingen får jag säker också. Men det gör jag så gärna i morgon honing :) Även tänkt att ta mig iväg på träning i mrogn kväll, var väll en vecka sen igen. Hoppas bara min förkylning känns bättre i morgon, annars vet jag inte riktigt om ajg vågar. Vill inte vara mer sjuk nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0