Lite klagomål också

Kom på nu när jag ändå är så glad så måste jag ju få klaga lite.
Vem fan beställde snö NU?

Hej jag heter Johanna och hatar all snö som kommer ned efter februari månad. (även om jag innerst inne myser av den) Nje men ärligt nu vill jag gå mot varmare och ljusare tider ju. Snart ställer vi om klockan och allt, då ska dte ju bli vår. Snälla någon? Nej nej, tänkte väll det..

Förövrigt så åkte jag i morse och drömde mig mot varmare breddgrader efter att ha blivit upp tvingad av älsklingen 07.30 när jag har sovmorgon. Solariet var inte helt fel kan jag tillägga, fast att det var 2 rör som var trasiga irriterade mig ungefär.. hela tiden!

Så nu har jag klagat klart, nu ska jag ta tillbaka mitt vanliga glada jag igen.

Kommentarer
Postat av: Sara

usch vill inte heller ha snö=) vill gå i skinnjackan nu=)

2008-03-18 @ 08:21:58
URL: http://sarawiik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0