London - Here we come..

Trodde vi ja. Suttit i några timmar och letat billiga, men ändå nice hotell i London + flyg då så klart. När jag väl funnit dte jag vll så blir alt knas? Jag ville då inte genomföra bokningen utan mammi får hjälpa mig i veckan så allt blir rätt :P Tänk om jag skulle boka fel och det bli fel när vi kommer dit, inte kul :P

Men vi vet iallafall vilket hotell det blir, förmodligen. Ett precis vid Hyde Park så det blir någorlunda centralt. Bodde ju där när vi va där med familjen för sisådär en 13 - 14 år sedan, och minns inget. Men de säger att det ska vara bra att bo där, så vi litar på dem..

Synd att min Uncle Jury inte är så frisk längre. annars hade det varit sjukt kul att hälsa på han igen. Det kommer jag faktiskt ihåg från London resan, att vi var hos han och Tant Phillies :) Riktigt snälla människor, precis som farfar! Och hans lägenhet mitt i centrala London skulle jag absolut inte ha nånting emot att bo i, någonsin!
Men nu är livet inte så, tyvärr. Hälsar vi på han så kommer han bara fråga 50 ggr vem jag är, och det ska vi bespara honom.. hittills iallafall, jag vill verkligen hälsa på honom!

7 - 11 Maj har vi tänkt att det ska bära iväg med oss.

 

Tänkte jag skulle låna med Pappas kamera när vi åker dit. har nämligen en idé till hallen jag vill genomföra när den väl ska göras om.. tror det kan bli kanon fint :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0