Lovely Friday

Så jäkla lövely vet jag ju dock inte om den var. Fick iallafall sovmorgon då jag tydligen stängde av klockan när dne ringde, och inte vaknade kl 8-9 automatiskt som vanligt annars.
Åkte till Annicka och fick mig frukost, fast det var ingen ovanlighet direkt :P Men mig gör det inget.. behöver inte göra den själv. Jo tack jag vet, är riktigt bortskämd när det gäller mat!

Låg och halvsov och löste korsord om vartannat i soffan hela dagen tills det var dags att ta tag i livet och åka iväg till jobbet. Väl där fick jag en nyhet jag måste kolla upp i morgon. Säger då det, tur Anna och Malin har koll på saker och ting. Haha!

Riktigt seeeg kväll, trots att Kickan, Linda, Jerker och Janne gjordemig sällskap. Hann med både det ena och det andra faktiskt.  Så när klockan närmade sig 23.00 tog jag mitt pick och pack och åkte hem, kände inte att jag orkade vara kvar mer då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0