Lövely Torsdag

Kan man klaga när det har varit strålande sol och rätt sköt väder ute? Jo, okej då.. att jag jobbat kan jag klaga på, även om det gick fort som vanligt :P

Tog en promenad på dagen med Sara, kände inte alls för träningen då det var så gött ute. Ska ju ändå dit i morgon. Var även till Annicka och snikade mig både frukost och lunch.

Börjat inse vad jäkla bortskämd jag är när det gäller mat. Lagar aldrig mat på dagarna då älsklingen jobbar. Det är helt enkelt för tråkigt att laga till bara en enda person. Annars är dte ju iofs. älsklingen som fixar maten här hemma. Men jag har en mamma, mormor och Svärmor som mer än gärna lagar mat till mig :) Tack Tack! Så varför ska jag ens lägga energi på det? Men tro inte att jag inte kan, jag är bara väldigt lat :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0