Madrid och Barcelona

Är det inte typiskt?

Jag och älsklingen åker ju till London 7 - 11 Maj. Som ska bli super skönt!

I fredags ringde svärfar och frågade om vi ville med han och hans fru till Madrid och Barcelona i vår. då kom det. I maj, närmare bestämt den 12 maj och en vecka framåt.
Vi skulle med andra ord bara hinna landa i Sverige för att sedan åka över till Norge och flyga iväg med dem. Det lockar oss båda och vi har i tills i morgon på oss att bestämma. Men tyvärr har vi nog redan gjort det. Ingen av oss kan riktigt säga om vi kan vara lediga 2 veckor. + att jag vill veta hur det blir med ev. nytt jobb innan. Tänk om jag får det så ska jag vara ledig 2 veckor nästan direkt, det känns inge vidare.
Men är det typiskt eller är det typiskt? Tråkigt men sant, i bland får man tänka och agera lite vuxet också, vare sig man vill eller ej.. Hade varit fruktansvärt kul annars.

Hursomhaver så tänkte jag försöka få med pappa och brorsan dit i höst. Pappa har ju inte fått sin julklapp sedan 1år tillbak av oss som var just en resa dit. Så vem vet, jag kanske kommer iväg dit ändå :)

Kommentarer
Postat av: Sara

synd att man inte bara kan skita i jobb och resa*suckar* ja ska ut o resa te hösten, ja o min pöjk.. får se om vi får en klok resa tesammans.. vill hälst ta en 14dagars så man hinner se sig omkring=)

2008-03-17 @ 07:47:38
URL: http://sarawiik.blogg.se
Postat av: Mallan

Men haha trouuuruu :D

2008-03-17 @ 11:06:34
URL: http://janliden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0