Men ge mig kraft

Typiskt att jag gått och blivit sjuk igen. Inte längesen jag blev frisk och äntligen kunnat börja träna och ta i på jobbet igen. Tji vad jag fick mig där, nu är det nämligen dags för mig att vara sjuk igen. Jag vill inte. Jag skulle ju gjort ett lång pass på jobbet idag, istället ligger jag hemma i sängen och tycker synd om mig själv. Kroppen värker och det är inte kul alls. Dck något bättre än i går kväll, men inte bra alls.
Är dock jäkligt stolt att jag vågat mig på nässpray. Jag som tycker det är det äckligaste någonsin, men har insett att jag faktiskt måste använda sånna här kur skit saker för att slippa vara sjuk i flera veckor nu.

Tråkigt nog kan jag inte följa med på p-festen ikväll som brudarna skulle ha. Lite tråkigt då jag verkligen sett fram emot detta och verkligen verkligen ville gå ut idag. Men känner jag mig bättre ikväll åker jag nog dit en svängoch säger hej iallafall.

Avstår dock från allt jobbigt både idag och i morgon. Tur i oturen så är konserten inställd på fredag så jag slipper rjobba då, skönt att få en kvll till med vila. Ska vara frisk på lördag. Då är det den verkliga utgången jag sett fram emot hur länge som helst. Hoppas verkligen jag mår mycket bättre då än nu. Vill inte vara sjuk ju! Til veckan ska jag vara frisk också, är ju ledig tills på fre, och hur kul är det att vara sjuk när man har ledigt?

Varför måste jag vara sjuk så mycket? tror jag håller på att gå igenom varenda bacill som finns på jobbet just nu, drygt!

image329

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0