Nybakta bullar

Idag har jag gjort en massa nytta faktiskt. Framförallt all träning. Spinningen var svettigare än någonsin då fläktarna ej var på, och man ville i princip bara ut därifrån för att få luft.
Moves var riktigt kul. Dock var jag och Malin inte så jäkla med i Matchen som Engan, men fan det var ju första gången för våran del. Redan bitter att jag jobbar kvällen nästa måndag :( Men det kommer absolut fler gånger!

Var till ett ställe med min CV idag. Han som tjatat på mig kom i lördags och sa att han inte sett nån ansökan från mig, så idag var jag där. Känns bra att den är inlämnad sen får vi se vad de bestämmer om de ens ska ha nån mer anställd.
Mamma tala om att jag kan få extra jobb på ett annat ställe annars om jag ville, men vi får se hur det går med detta och lite annat först. Känns jobbigt att pussla ihop en deltid + 2 extra jobb, men det är ju pengar :)

Ringt vägverket och beställ nytt skättemärke till bilen och även efter massa prat skaffat oss, eller iallafall ansökt, om jetkort. Åhoj, vad det går framåt på oskarslund!

Annars till mormor och fick mig mat, självklart hade hon nybakta bullar. Mina favvisar. Mamma kom och gjorde oss sällskap över en fika, som resulterade i att vi bokade deras London resa tills i höst. Inte varje dag man bokar två london resor, dock ej båda till mig då.

Sprang även över till Hydro och hämtade ut mitt andra HM paket, vilket innehöll en Jacka och en bikini, wiie. Kom på att jag inte ens provat jackan än, kanske vore en smart idé?

Nu är det faktiskt lägg dags, det är Mor och dotter dag i morgon, då måste man vara på allerten. Natti Natti!

image388
Jag och Mami på julafton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0