Nytta

Solning i morse, fan så skönt det var.. om dte inte hade varit för.. haha jadå, två jäkla rör till som var trasiga i ett annat solarie, bredvid varandra dessuom så jag fick ligga snett. Sjukt surt! Idag orkade jag inte ens sga till efteråt utan gick förbannadt ut därifrån. Mamma får ta det, hon känner dem :P haha
Men det finns inget som irriterar så mycket. Nu ljög jag, men typ.

Annars läst igenom en massa viktiga papper. Kände mig riktigt vuxen faktiskt :)

Har gjort ännu mer nytta idag, genom att jag varit på jobbet. Sjukt segt gick tiden, och det var tråkigt iom att vi int fick nån leverans i går, så har vi endast fått frklara det för varenda människa idag ungefär.

Sista nyttan gjorde jag alldeles nyligen. Håller mina tummar och tänker på annat så länge. Skulle bli mäkta förvånad om det går igenom, inte typiskt mig!

Nu inväntas älsklingen från hockeyn, sen är dte tidigt i säng för min del. Jobb i morogn igen.

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0