Onsdag - Träningsdagen

Onsdag kan bara sammanfattas så - Träningsdagen! Spinning på dagen, direkt till skutis för lång prom med Jonnis och sen blev det Aerobic Jazz på kvällen. Tänkte att det är lika bra att passa på att testa de olika passen när jag ändå kunde denna veckan. Och det har varit kul. Hoppas på att vara ledig och kunna gå på dem fler kvällar..

Hann faktiskt åka till mamma en sväng också för att försöka fixa lite papper till skolan. Skrev ut ansökningspapper osv så mamma skulle kopiera betygen och lite sånt. Ska bara fixa arbetsintygen från alla ställen nu så kan jag söka sen :)

På kvälla hämta jag upp Johanna och vi begav oss för till Emma för mys kväll. Fick oss kakor och glass, och spana Fråga Olle och Playboy man.. Riktigt mysig kväll vi borde göra oftare!
Förövrigt kul att se hur Ems och Erik bor, inte varit där förens då.. det är skandal! Riktigt fint hade de det iallafall :)

image391
Bjur på mig själv för isådär en 5 år sedan. Har ju fått hedersplatsen av älsklingen i Hallen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0