Påsk kärringarnas äventyr

Vilken trevlig utgång det blev i Lördags.
Kom till Emma där hon och Eric satt och ölade i takt med hockeyn. Blev en nice match då färjestad vann, det gillades. Jag vra nog rätt tråkig då förkylningen ville påminna sig verkligen hela tiden, men jag hänbgde väll inte läpp för det.. eller? Emma tjata som en galning och jag var rätt duktig ändå.
Emmas snälla arbetskolega fixade så vi slapp Nöjes. Nöjda och belåtna blev vi hämtade och åkte till Blue Moon istället. Tack Jenny! Hur skönt som helst att slippa gå til Nöjes och sitt eget jobb så fort vi ska ut. På blue var dte mycket folk, och riktigt kul. Träffa massa annat roligt folk än alla vanliga som man annars stöter på.
Fick mig en riktigt glad nyhet, eller förhoppningsvis. Träffade även en gamal kompis till brorsan, och jag förstår inte hur han kände igen mig. Det får förbli en gåta..
Synd att det skulle vara kallaste kvällen på hela vintern bara, för mina stackars fossingar frös ordentligt i sommarskorna, men vill man vara fin får man lida pin, sådäså!

Tack Emski för en rolig kväll, får inte dröja 100år tills nästa gång nu!

image341


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0