Sälen 2 månader vs. Karlstad

Det är något konstigt nr som ringt mig massa gånger de senaste 4 dagarna. Har tyvärr alltid jobat så inte haft tis att svara. Så idag ringde det igen, men missade självklart då också.

Så när jag kom hem från jobbet sa älsklingen att dte var nån gubbe från Norge som ringt. Jag tänkte bara, What.. lägger ne aldrig ner i Jessheim. Men han var tydligen nån gubbe från Sälen som undrade om jga var intresserad av att komma dit i 2 månader och jobba. WHAT!? Jag har inte sökt nått jobb i Sälen i år, det var ju förra året. Ligger då min gamla CV kvarfortfarande och de vill jag ska komma iår? tråkigt nog är dte 1 år försent. Hade det vrait förra året hade jag åkt på en gång, det handlar bara om två månader liksom..
Nu kan jag tyvärr ej ge upp det jobbet jag har för att vara borta två månader. Är det typiskt eller är det typiskt? Det jag säger ju, endra kommer inget jobb alls eller så kommer alla..

Men jag skulle ringa upp han ohc det ska jag göra i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0