Se upp!

Klar för utgång om 10 min. Eller klar för att bege mig till Emma och förfesta lite och se på Hockeyn. Hoppas på Färjestad vinst idag så är dne biten avklarad sen :) Vore riktigt nice, hemma match och allt. Men den som väntar på något gott..

Min förkylning hänger tyvärr över mig mer än i morse nu. Drygt som fan, men jag är laddad ändå. Hoppas på en riktigt trevlig kväll, men kan iofs. inte bli annat.
Nu ska jag kurera mig en sväng sne ringa brorsan och se om han är klar för att skjutsa bort mig.

Se upp för dårarna ikväll!

image397
Jag och Emma för så där en 3-4 årsedan :)


Kommentarer
Postat av: wadne

gla påsk ;D

2008-03-22 @ 19:02:30
URL: http://wadne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0