Shopping day

Igår bestämde jag mig för att ta en dag på stan idag. Inte allt för ofta jag är där numer, blir ju mest Bergvik eftersom jag är så bekväm.

Åkte till svärmor och fick mig frukost då hon faktiskt varit mitt sällskap under dagen. Hann ett och annat innan vi kom iväg. Väl på stan gick vi till Stadium då jag äntligen tänkte slå till på mina nya träningsskor. Men återigen fick jag mig, då de var slut. Fan! Jag som verkligen ville dem. Men det är ju bara leta vidare tills jag hittar några andra jag vill ha. Annicka som inte skulle ha nått kom däremot ut med en påse. Typsikt? Alltid så när vi ska shoppa ihop, jag kommer ut med ingenting och hon som inte ska ha nått kommer ut med en påse :P
Rännde runt i resterande stan och det enda jag fick med mig var ett par svarta converse. Kunde inte motstå dem när de faktiskt var nedsatta, och jag älskar mina vita.
Mitticity mat som vanligt, mäktigt med fan så gott det är.

Bergvik hann vi med också, kändes lika bra så hade vi det gjort också. Fann oss lite mer kläder. Så jag fick tillslut allt jag tänkt mig, utom skorna. Men conversen kompenserar dem rätt bra :P

Åkte därifrån rätt belåtna på shopping båda två. Blev inte mycket, men vill ju spara till London. Annicka lyckades jag ju dock lura på lite också, som hon säger iaf. Jag är nog rätt bra på sånt ;)

Tack svärmor för en trevlig dag :)

image403

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0