Skavskår, vilken ovanlighet

Tränat idag. Jobbigare än vanligt då mina ben inte orkade ett dugg. Men jag var ändå nöjd när jag svettig och helt slut fick kliva av cykeln.

Varit på stan med mammi också, vi tänkte fika men slutade med att vi rände runt i affärer och letade väska till henne. Kom dock därifrån utan. Istället fick jag mig ett par Jeans. Kunde bara inte låta dem hänga kvar där för ynka 199:-. Och chockad va mig själv blev jag, de är ju ändå höga i midjan. Jag som aldrig skulle ha ett par sånna.. haha!
Men jag vet nått jag aldrig ska ha iallafall, och det är ett par V-jeans eller andra utsvängda.. finns det nåt hemskare? Tacka vet jag stuprören!

image377

Lalla runt i mina "nya" stövlar som jag för första gången använde idag. Tack och bock för att jag alltid lyckas få skavsår, spelar ingen roll vad dte är för sko. Är de nya så är de..

Nu ska jag njuta i soffan resten av kvällen med älsklingen, tycka lite synd om mig själv (speciellt benen) och sova tidigt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0