Skit

Så säger jag om mitt nya schema, fast samtidigt säger jag bra. Är ledig en hel del, jobbar dock en hel del helger men det väger ledigheten upp. Skit säger jag som vardags tiderna. Enbart fått kvällar, vilket resulterar i att jag och Dreas kommer återigen jobba om varandra massvis. Iallafala varannan vecka. Det är verkligen inte kul. Fast där vger det upp att jag hinner göra massvis på dagarna istället. Dock kommer detta innebära att jag på sättochvis måste dra ner på jobb på mitt andra jobb om vi ska ha tid för varandra nån gång. Men förhoppningsvis blir inte detta det permanenta rullande schemat, utan endast för 1 månad framåt. Annars vet jag nån som kommer protestera, vägrar jobba enbart kvällar! Jo, en förmiddag har jag. Då börjar jag 06.00, skönt?
Nej jag ska inte gnälla, verkligen inte. Men jag är knappast nöjd!

Hoppas jag får det nya jobbet jag sökt!

Kommentarer
Postat av: Sara

heeej.. ja gud ni detta med jobb.. en vill ha jobb. men de e så svårt att få fasta tider.. ja jobbar extra på sjukhuset.*suck* fast innan dom ringer mig ringer dom en extra grupp som finns på sjukhuset för att hoppa in om nån är sjuk. så ja fr inte jobba allt för mycke.. men en får kämpa och tacka ja te alla jobb:) dvs mye ledighet imellanåt.. dags att röra fläsket.

2008-03-17 @ 07:46:05
URL: http://sarawiik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0