Söndags mys med Lovisa och mallan

Träningen var hård och jobbig, men kul för det var en ny instruktör vilket innebar lite ändringar i passet, sånt gillar jag. Annars kan träningen lätt bli himlans enformig.
Känner redan hur mycket starkare jag är :P Skämåsido!

Hem och slänga sig i duschen för att bege mig till Lovisa där även mallan befann sig. Matlagning på avncerad nivå för en söndag enligt mig, idga är ju en pizza dag? Men nej eftersom älsklingen hade match efter match fick vi bryta våran tradition och jag fick äta god husmanskost. Tack burdar! :)
Sen blev det mys i soffan med godis och Stardust, mycket bättre film än jag trodde. Men då sov jag ju även 5 min också, ingen skräll? Förövrigt.. vem är egentligen Sienna Miller? Fan, så här snygg som nedan var hon ju inte i filmen.. inte konstigt att det blev en massa oklarigheter!

image384


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0