Städning i dagarna två

Ja vilket über ryck av att städa vi fick oss här hemma igår. Vaknade tidigt och för en gångs skull kände ingen av oss nånting av den så kallade bakfyllan, fy satan så skönt.
Delade upp lägenheten och jag blev så gott som klar med min. Älsklingen däremot tyckte det var riktigt viktigt att fixa data-hörnan, så det roade han sig med. Men det blev faktiskt rät bra där.
Äntligen ser dte ut som ett riktigt hem och inte ett bomb-nedslag som mamma skulle sagt. Känns jäkligt skönt nu när dte är över, och det är endast hallgolvet som ska skuras och mattorna som ska tvättas för min del.
Känner dock på mig att jag får ta restrande av lgh också då älsklingen från i morogn får leka handikappad några dagar, synd.

Men trots all denna duktighet har vi hunnit med annat också, lite lathet unna vi oss i form av Guitar hero. Var tills mormor igår kväll och innan dess var vi till älsklingen farmor och hälsa på då hans pappa, farbror och fruar var där. Fick veta att det var inte bara och bara med våran garderob, men farbror Bo tala om för älsklingen hur man gör så nu kan han inte slingra sig ;)

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0