Tadaaaa

Äntligen ligger man i soffan och njuter va att bara vara.

Fick jobba öve nästan en hel timme idag eftersom det fortfarande råder sjukdom på jobbet, seeegt. varit en massa folk överallt och vi har inte riktigt kunnat jobbat som normalt. Men glad ändå och en rast mindre trippade jag ut från jobbet och hem till mormor :)
Mammi, amira och moster va där också.
Mormor känner sitt barnbarn rätt bra, maten stod uppdukad på bordet när jag kom innan för dörren. Mycket uppskattat då jag inte ätit sedan frukost..

Blev en sväng till Bergvik också för att spana in nya tränings dojjer. Blev dock inga då jag blev lite osäker på vad jag ville, och väntar nog tills jag hittar ett par jag riktigt fastnar för istället för att förhasta mig som jag är rätt bra på annars :P

Resten av kvällen tänkte jag spendera i just här i soffan med Top Model och lite så. Inväntar älsklingen, tiden gåår sjukt segt just nu, fast det gör inget, men vill ju att han ska komma hem från träningen nu!!!

image378

Hej då vet jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0