The weekend

Fredag: Vaknade 15 min innan jag skulle iväg på träningen. Slängde på mig klär och körde som en dåre dit, men jag hann.. men 1 minuts marginal :P haha Roligt med ett annat pass än de jag brukar gå på faktiskt.
Åkte hem till Annicka efter och snikade mig frukost, vilket resulterade i att jag fick laga lunchen. Varför? Förmodligen för att jag skrev i torsdags att jag inte tycker dte är nått kul.. men jag gnällde nog en hel dle också, men gott blev det :)

Sen var det jobb efter jobb som gällde. Hann inte mer än sluta på det första så började jag på det andra, där Hardcore Superstar spelade. Och det var bara en massa annorlunda fölk där. Äckel luktande, svettiga svartrockare, inte min grej!  En stund funderade jag på om de trodde de var på festival.. haha

Lördag: Min och älsklingen dag, tänkt vi, men nee. Skulle till sunne och åka bräda, men inge vidare väder så vi åkte och kolla på bilar i stället. Hittade dock absolut ingenting som lockade igår, får leta vidare helt enkelt.. men vi är nog ganska överrens nu om vilken typ av bil det blir.
Åkte hem och la oss i soffan tilla jag började jobba. Inte alls på jobb humör till att börja med, men kvällen gick fort trots så himla lite folk som dte var. Jag var hur som haver jäkligt nöjd när jag fick krypa ned bredvid älslingen i natt ialafall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0