Today is the day

För någon iallafall..

Mor och Dotter dagen blev till en Mormor, Mor och dotter halvdag :) Inte fel alls. Självklart uträttades mammas ärenden till en början sendan mina. In till jobbet och hämta kläderna + lämna ledighetsansökan. Blev ett litet annorlunda besök där, men jag är inte förvånad. Snälla nån ge mig ork?

Aja vidare och hämta upp mormor. Ut till bergvik för lite shopping och mat intag. Köpte en kuvert väska + 3 skärp på Lindex för ynka 13:-. Inte illa alls faktiskt. Skärp för 1:- styck var inte riktigt vad jag tänkte mig. Sen åkte det tydligen med lite underkläder också. Nu får det faktiskt vara bra för ett tag framöver.
Moster fick sig ett celebert besök av oss också, vilket resulterade i en fik.

Hann inte mer än hem för att vända till stan och möta upp Mallan och Lottan. Mötte upp dem som ovanligt nog satt på waynees och käka med Lina och Jonna. Så intressanta disskutioner vi har, som alla andra får ta glädje av, det är väll snällt? Rännande på stan och sånt där hanns med också.

Kvällen har jag spenderat hos älsklingens farmor. Svärmor skulle hjälpa mig att fixa kedjorna på min väska, men den glömde jag hemma, så det fick vara. Ovanligt? Får ta det nästa gång istället.

Nu är det läggdags bara älsklingen kommer hem. Av nån anledning tycker han att jag inte ska få sova längre när han åker till jobbet på morgonen, så han sätter sin mobil på snoozning 10 ggr tills jag ej kan somna om. Tack älskling, du är för söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0