Torsdag - Lediga dagen

Ja, jag vet.. varit ledig hela veckan. Men inte förens i torsdags tog jag mig en dag och kände efter hur dte kändes. Träningen var kul - Bodypump. Endats 4st var vi och det gjorde träningen extra rolig och mer personlig. Samma instruktör som i Söndags och jag tyckte hon var riktigt bra. Som sagt, kul med förnyelse i passen :)

Åkte hem till Svärmor och spana Top Model, och intog soffläge tills jag fick åka och hämta älsklingen typ. Annicka gjorde mat åt oss, eller jag hjälpte faktiskt till, det är viktigt! Och sen fick vi snällt se på Hockeyn som Dreas och Peter ville. Tråkigt ansåg vi båda och slumrade till i soffan.
Men med lite gos och gull med Rocco senare åkte vi hem och slocknade ungefär.. direkt.

Så ska en ledig dag vara, enbart slappande, då trivs jag!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0